Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] bios wybór karty graf

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] bios wybór karty graf
From: RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
Date: Mon, 8 Aug 2022 13:14:52 +0200
W dniu 07.08.2022 o 23:02, Adam pisze:

A jeśli jest tylko jeden port video?

Jeden bedzie w plycie, drugi w dedykowanej karcie. Nie mozesz miec tylko
jednego portu video jak mowa jest o dwoch urzadzeniach.

A obejrzyj sobie laptopy. Dwie grafiki, a jeden port.
Albo wiele portów (np mocniejsze ThinkPady), ale na każdym z nich gada albo
integra, albo grafika dedykowana.

Mowa jest o stacjonarnym komputerze, z jednym wyjsciem video na plycie,
a drugim na dedykowanej NVIDIA GT 1030.
Widziales kiedys NVIDIA GT 1030 bez portu video? Bo ja nie.

Nigdzie nie zauważyłem, aby pytanie dotyczyło stacjonarki.
WS takim przypadku racja - najczęściej karta ma swoje porty, a MB swoje.
Natomiast widziałem karty graficzne przeznaczone do SLI bez zewnętrznego
wyjścia video.

Na pewno do SLI, bo karty bez wyjść służą do obliczeń ale na upartego
można na nich liczyć grafikę do gier.
https://www.youtube.com/watch?v=BeT5OeW6umM

Już nie pamiętam dokładnie (kilka lat minęło), ale chyba do SLI. W pudle
dwie karty i mostek, jedna karta goła. Klient chciał to kupić do
workstation, ale do transakcji z innych względów nie doszło.

Czyli nie do użytku domowego.

PS.
Człowiek z linku dość ciekawie gada, wygląda na to, że ma trochę wiedzy.
Ale ja tylko przeskoczyłem kilka fragmentów.

I zauważ że ta karta z filmiku nie ma złącza na sli.

Pozdrawiam