Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] bios wybór karty graf

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] bios wybór karty graf
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 7 Aug 2022 23:02:23 +0200
Dnia Sun, 7 Aug 2022 14:35:01 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Na pewno do SLI, bo karty bez wyjść służą do obliczeń ale na upartego
> można na nich liczyć grafikę do gier.
> https://www.youtube.com/watch?v=BeT5OeW6umM

Już nie pamiętam dokładnie (kilka lat minęło), ale chyba do SLI. W pudle
dwie karty i mostek, jedna karta goła. Klient chciał to kupić do
workstation, ale do transakcji z innych względów nie doszło.

PS.
Człowiek z linku dość ciekawie gada, wygląda na to, że ma trochę wiedzy.
Ale ja tylko przeskoczyłem kilka fragmentów.

--
Pozdrawiam.

Adam