Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Sun, 10 Jul 2022 17:45:00 +0200 (GMT+02:00)
PiteR

: Raz na pół roku :)

Tak często mogę z HDD, ale nie z SSD...

: doc na pendrive

Mam nie tylko doce...

: maile sa na serwerze

Owszem...

: Nie masz peceta?

Mam laptopy. Mam dwa staruteńkie blaszaki, których nie używam od lat.

: Nie masz w nim kopii programów?

Kopie programów to drobiazg -- pojedynczy program można
 zreinstalować...

: Moje E:\Programy waży 4.2 gb miesci się na dvd

DVD używam wtedy, gdy dostanę wynik medycznego badania... Do
 archiwizacji programów tak sobie to przydatne, bo jak to
 aktualizować? To dobre do muzyki i filmów czy archaicznych
 instalek...

: Szok, że też nie boisz się hdd

Do tej pory nie gryzły... ;)

: Nigdy nawet nie widziałem zepsutego ssd nie mówiać o jego posiadaniu

Zdechły mi dwie karty pamięci (niewiele przeżyły -- jedna prawie
 nic) i Asus Max tak zdechł, że prawie na pewno zdechł w nim
 ,,dysk''...

Na Allegro łatwo kupić uszkodzoną płytę główna do Asusa...
 Pomiędzy bajki wkładam opowieści o rozbiciu Maxa -- u mnie spadał
 wielokrotnie... Raz przeleciał półtora metra, by upaść na
 terakotę... Często słyszę/czytam o padniętych SSD... Słyszałem o
 padniętych kartach pamięci...

HDD rzadko zdychają, a jeszcze rzadziej niespodziewanie i raczej
 nawet wtedy można je łatwo odczytać niemal w całości... SSD
 potrafi zdechnąć bez uprzedzenia tak, że niczego nie zdołałbym
 odzyskać we własnym zakresie...

Akurat Asus Max przez parę tygodni zgłaszał problemy, zanim
 zupełnie zdechł...

-&-

SSD zużywają się co do zasady -- mają swe TBW. Natomiast HDD co do
 zasady nie zużywają się. HDD są podatne na mechaniczne
 uszkodzenia, ale wytrzymują normalne trudy eksploatacji...
 Zwłaszcza 2.5" wiele wytrzymują...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----