Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 10 Jul 2022 12:20:15 +0100
in <news:tae5k7$1lu3$1@gioia.aioe.org>
user Eneuel pisze tak:

> kupisz sobie drugi ssd i sklonujesz system :)
> https://www.ceneo.pl/97065447
>
> Za tę cenę można mieć 1/3 notebooka...

Bezpieczeńtwo kosztuje. Sa też tanie ssd po 150zł

> Co sklonuje, skoro dysku nie odczytam?
> Będę co chwila bakapował na HDD?...

Raz na pół roku :) doc na pendrive, maile sa na serwerze.
Nie masz peceta? Nie masz w nim kopii programów?

Moje E:\Programy waży 4.2 gb miesci się na dvd

> Zwłaszcza wtedy, gdy nie będę miał wewnątrz HDD?...
> Może będę uruchamiał WinZgroźnego z USB?...

Szok, że też nie boisz się hdd.
Rozstałem się już z tym urzadzeniem na dobre.

Nigdy nawet nie widziałem zepsutego ssd nie mówiać o jego posiadaniu.