Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Sun, 10 Jul 2022 11:14:06 +0200 (GMT+02:00)
Marcin Debowski

> co obecnie reprezentuje sobą Acer?

Mam notebook Acera od bodajże 08 lutego 2017 roku i netbook
 eMachines od bodajże przeziernika 2010 roku. W obu pojawiły się
 problemy z elektroniką w akumulatorach -- w netbooku akumulator
 został wymieniony w ramach gwarancji.

Ponadto popalił się przewód zasilacza notebooka, ale najwyraźniej
 ten przewód był fizycznie maltretowany...

> Nigdy nie miałem do ich produktów
> zaufania. Pamiętam niezliczone historie
> o łamiących się notorycznie zawiasach
> i podobnych atrakcjach

Na razie u mnie z Acerowymi zawiasami OK.

> Ale to było z 15+ lat temu

Ekran notebooka nie jest pozbawiony pop_sutych pikseli, co nie
 przeszkadza zbyt mocno, ale niedawno pojawił się złowróżbny
 artefakt kwadratowy o boku około 13 mm -- nie mierzyłem
 linijką... Artefakt zniknął po przelogowaniu -- może był softowej
 produkcji...

Ogólnie nie narzekam. Zasilacz kupiłem nieoryginalny i też jestem
 zadowolony.

W netbooku wył wentylator -- teraz nie wyje...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----