Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33
From: m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sat, 9 Jul 2022 22:50:33 +0200
   https://store.acer.com/pl-pl/acer-aspire-3-laptop-a317-33-srebrny

Naprawdę nikt z Was nie zna tego komputera?

ja nie

Czy raczej nikt nie chce opisać swych wrażeń?

procek mimo że pewnie energooszczędny wygląda w benchmarkach mało wydajnie jak na dzisiejsze standardy

nie przepadam też za klawiaturami wyspowymi a już zwłaszcza za dzielonymi
klawiszami strzałek

Wpadł mi w oko, bo jest tani...
Później okazało się, że jest duży -- 17".
Ale jeśli coś jest zbyt tanie, to może być wybrakowane...
Ma ekran IPS... Wygląda bardzo przyzwoicie -- pomijając dziwny zawias...

Jest jeszcze jakiś kod na 10% -- ale chyba nie łączy się z o[d]pustem 400 zł...

na allegro używane - w podobno idealnym stanie - 800 taniej, spora utrata wartości zaraz po rozpakowaniu

Może warto wziąć takie coś, ale z lepszym CPU?

ja bym tego nie kupił, ale raczej nie jestem miarodajny bo ostatni nowy laptop kupiłem kilkanaście lat temu, od tego czasu z laptopów tylko poleasingowe thinkpady