Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] znalazłem laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] znalazłem laptopa
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 04 Jul 2022 23:02:36 GMT
On 2022-07-04, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
> in <news:t9stnf$34mgl$1@dont-email.me>

> a jak pojadę do centrum Londynu? ;)
>
> rozładował mi się telefon, hotspota nie włącze
> przydałby się wtedy taki gadżet.

Jasna, i na takieg zasadzie wszystkie urządzenia przenośne, których
używam od ponad 10 lat mają taki modem, ale stać mmnie na tę odrobinę
obiektywizmu żeby stwierdzić, że z racjonalnym podejściem nie ma to za
wiele wspólnego.

Kiedyś to jeszcze miało u mnie takie uzasadnienie, że telefon to był
telefon, a nie jakiś kombajn. A jak już rzeczywistość zmusiła mnie do
używania telefonu jako platformy do rozmaitych aplikacji i
bóg-wie-jeszcze-czego, a telefon i tak zawsze mam ze sobą, to po kij mi
modem w innym urządzeniu, jeśli hotspot telefonowy działa stabilnie?

A w powyższym Twoim przykładzie to sobie podłącz telefon do laptopa jak do
powerbanku i problem rozwiązany.

--
Marcin