Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] znalazłem laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] znalazłem laptopa
From: ptoki <sczygiel@gmail.com>
Date: Fri, 1 Jul 2022 21:36:12 -0700 (PDT)
piątek, 1 lipca 2022 o 19:49:31 UTC-5 PiteR napisał(a):
> in <news:d236ae2a-8794-4fc5...@googlegroups.com>

> a to już wiem, to pewnie żółw 2014r :)

> aha
> reszty nie trzeba

Jeszcze mnie naszlo:
Zazwyczaj te laptopy z modemami to korporacyjne albo super gamingowe.
O ile w gamingowych to po prostu daje sie wszystko coby klient czul za co
zaplacil o tyle te korporacyjne to czesto mialy jakies dodatkowe wymagania na
bezpieczne polaczenie albo zeby marketingowiec czy inkszy inzynier zawsze mial
polaczenie z siecia.
Sam nie znam przypadku gdzie to tak bylo potrzebne ale sporo tych laptokow z
korpo widzialem ze maja modemy.

Mozesz zerknac czy jakas naklejka z firmy sie na nim nie uchowala. Moze to
tlumaczyc po co takie cosie tam dodali.

Podobnie ze skanerami odciskow palcow. Choc kowalski z tych jakis tam pozytek
ma...