Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Sun, 10 Jul 2022 17:55:34 +0200 (GMT+02:00)
m4rkiz

: miałem dwie awarie, obie dotyczyły dedykowanych grafik od nvidii

Spaliły się? Odlutowały? Wybuchły pamięci?...

: nie miałem potrzeby wymieniania kart wifi
: na lepsze, ale był okres kiedy były
: whitelistowane w biosie

Złośliwość producenta?

: i trzeba było zmieniać bios albo szukać dedykowanej karty

: coraz mniej, zwłaszcza małych, ma miejsce na jeden dysk 2,5

Zauważyłem... Trend zaczął się chyba od marek zupełnie chińskich...

: a co dopiero dwa

Niestety... Mógłbym wymienić optyczny napęd na HDD, ale i o
 wewnętrzne napędy teraz trudno...

Pozostają używane -- te nierzadko mają napędy...

: zazwyczaj zmieniam systemy dopiero jak
: kończą być wspierane, wtedy nowe są już
: odpowiednio ogarnięte - dopiero drugi rok
: jestem na w10 po przesiadce z w7

Niestety -- nowe systemy są wypuszczane bez stosownych testów, z
 masą bolączek...
Po latach aktualizowania stają się stabilniejsze...

-&-

Dzięki za informacje.

--
Eneuel