Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2.5" NASy domowe z WiFi 5 GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2.5" NASy domowe z WiFi 5 GHz
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Sat, 25 Jun 2022 18:02:40 +0200 (GMT+02:00)
"Eneuel Leszek Ciszewski"

: 64W10 startujący z talerzy, ale mający do
: swej dyspozycji dwa niezależne HDD i jeden
: RAMdysk (na tymczasowe śmieci) pracuje
: spokojnie, bez lagowania, także podczas
: aktualizowania

32WXP ze SWAPem na RAMdysku szaleje z zawrotną szybkością... 32WXP
 widzi tak 4GiB RAM, że 1GB może być wykorzystany tylko pośrednio,
 na przykład jako RAMdysk...

Jaka szkoda, że z WXP mały już pożytek...

Na początkach dysków mam po dwie kopie 64W10, bezpośrednio po
 których mam po dwie kopie 32WXP. Łącznie na każdym dysku mam
 dziesięć partycji, czyli razem dwadzieścia na talerzach zaklętych
 w F-S...

Ponoć dyski SSD będą ostro taniały...
--
Eneuel