Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD -- błąd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD -- błąd
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Tue, 28 Jun 2022 17:58:29 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" 62bb1ad2$0$555$65785112@news.neostrada.pl

Jakby pamiętał, że to ostatnia partycja na tym dysku... ;)

- skasowałem tę partycję Paragonem,
- po czym zleciłem Paragonowi odmontowanie innej, która:
   - nie była trzymana żadnym trzymakiem
   - nie miała swej historii, jako że została niedawno postawiona
     od nowa już po wkopiowaniu i uruchomieniu WXP na tym laptopie
  a która nie chce błyskiem puścić...

Tedy ;) zleciłem odkasowanie wiadomej innemu partycjonerowi (AOMEI 9.chyba8)
który o dziwo bezpiecznie ;) nadał literkę U tak, że WXP nie chwycił jej...

Paragon nadal odmontowuje ;) inną partycję i choć efekt już widać -- literka
zniknęła, Paragon udaje, że jest nią zajęty... ;) Spróbowałem tę właśnie
partycję ukryć za pomocą AOMEI -- OK. :) (Paragon nadal ją trzyma)

Paragon zamorduję bestialsko za pomocą Totalnego Commandera...
I przebootuję...

-=-
=-=
-=-

Choć WXP trzyma partycję i bez niej już żyć nie potrafi, gdy ją chwyci,
choć przed tym chwytem nie potrzebował tejże partycji -- na oko niczego
na niej nie zmienia... Ale próba siłowego odebrania literki wywróci system...

-=-

Paragon przestraszył ;) się okrucieństwa? -- puścił dobrowolnie... ;)

Paragon często jest mordowany -- czasami okrutnie, czasami nie, ale
za każdym razem nadal nie puszcza do końca bez (; zwłoki... ;)

Wg Paragonu nie ma tej partycji, którą skasował a którą odkasował AOMEI... :)

AOMEI nie jest tak pewny siebie -- zauważa, iż coś poza nim także dokonuje
zmian...

-=-

Automagi czyszczące przeszłość tu na nic -- można dać zupełnie świeżą
partycję...
Nadto za pierwszym razem trzeba poustawiać literki -- to jest najtrudniejsze
pod WXP...

WXP nada tak, jak chce -- później trzeba to przeliterować po swojemu...

--
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Kolejny restart -- odkasowana partycja, która nie była już niczym trzymana, znów
jest chwycona masą programów... Zamykanie WXP powinno zapisać stan gdzie trzeba,
a w chwili zamykania partycja nie była trzymana... Nic tu po automagach
czyszczących przeszłość...