Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Uwielbiam monitory 4"3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Uwielbiam monitory 4"3
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 27 Feb 2022 13:28:43 +0100
Dnia Wed, 23 Feb 2022 16:35:16 +0100, mordazy@somewherefaraway.com
napisał(a):

> (...)
> Mnie w FF do rozpaczy doprowadza nieistniejące w porównaniu z Operą
> zarządzanie otwartymi kartami. Zamknięcie w Operze np. kilkudziesięciu
> kart z allegro to otwarcie panelu(f4), wpisanie gdzie trzeba
> "allegro"(wyświetla się lista kart), ctrl+a, del. W FF nawet w tej
> (...)

Taka atrapa protezy, to w FF "Tree Style Tab".
Jak z jednej strony otworzysz link, to jest on (i kolejne) podczepiony pod
kartę główną. Jeśli w Tree Style karty podrzędne zwiniesz, to wszystkie
można zamknąć przez zamknięcie karty nadrzędnej.

Innego rozwiązania na razie nie znam.

--
Pozdrawiam.

Adam