Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] No dobra, to gdzie kupić 6500XT?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] No dobra, to gdzie kupić 6500XT?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 23 Jan 2022 00:11:28 GMT
On 2022-01-22, pioruns <www@website.com> wrote:

> Nikt nigdy nie zakaze kopania. Na moim PC moge sobie uruchamiac co mi
> sie podoba i moga mi skoczyc. Na co wydaje prad, moja sprawa. Place to

Na przykład oprogramowanie bez wymaganej licencji lub serwer z
dziecięcą pornografią, prawda? Nie musisz nawet udostępniać.

Czasy nadchodzą takie, że patrzy się coraz uważniej na wydatkowaną
energię. Z tym, że póki jest jej nadprodukcja a udział w jej konsumpcji
przez kopaczy niewielki, to nie będzie problemu. Problem się zacznie jak
będą niedobory a jej produkcja będzie szła z zasobów nieodnawialnych.
Wtedy otworzysz obudowę, a tam Greta.

Nb. ile z tego kopania idzie w ciepło? Chyba znakomita większość?
Mogliby skonstruować na tym panele ogrzewające/chłodzące i wszyscy by
byli zadowoleni.

--
Marcin