Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Orange FunBox 2.0 - jak zrealizować łącze zapasowe?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Orange FunBox 2.0 - jak zrealizować łącze zapasowe?
From: Tasiorsa <tasiorsa@poczta.fm>
Date: Fri, 14 Jan 2022 15:56:36 +0100
W dniu 2021-12-31 o 13:20, Irokez pisze:
Jak można ogarnąć prościej?
O ile poszukałem, Funbox nie umie w trybie bridge.Sam mam Orange swiatlowod. Udalo mi sie dogadac i dostalem ONT + Funbox
6. Po 48h pozbylem sie funbox 6. ONT wqpinam na WAN mojego routera Asus RT-AC86U. Tu zestawiam PPPoE na Wlan 35 i uzyskuje Internet. Dodatkowo mam skonfigurowany Dual WAN z modemem Huawei 3375 (chyba) jako fallback. W momencie zaniku PPPoE wdzwania sie Huawei. Przerwa w necie okolo minute. Z Huawei spowrotem na Orange kilka sekund.
--
Pozdrawiam
Krzysiek aka Tasiorsa