Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kupię dysk HDD WD2500JB-00GVC0

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kupię dysk HDD WD2500JB-00GVC0
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 22 Dec 2021 17:34:15 GMT
in <news:61c2f9c0$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
user J.F. pisze tak:

> Nie wszystkie usterki wylapia, ale ... sprawdzales SMART
> regularnie?
>
> Bo taki niby uznany standard, a sie okazuje, ze Windows to chyba
> tego nie pilnuje i nie ostrzega sam z siebie.

CrystalDiskInfo za to ostrzegł mnie trzy razy.

Ostatnio chciałem zmienić MBR na GPT i igrałem z ogniem
przenosząc część filmów na trefny dysk.

Odczyty znosił już dwa lata ale zapisy po jakimś czasie zapisu
szybko zwiększają licznik reallocated.

ciekawe kiedy odmówi współpracy.

https://ibb.co/d7N1NQq

--