Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zamiast HD 8570 low profile

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zamiast HD 8570 low profile
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Sat, 11 Dec 2021 21:37:21 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 11 Dec 2021 19:31:25 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <sp2qq3$47q$1@dont-email.me>
 od heby <heby@poczta.onet.pl>  :
>Cześć.
>
>Zmiana karty w komputerze z okolicy SFF, więc low profile.
>
>Obecnie siedzi tam HD 8570.
>
>Czy w granicy 500zł mam jakieś możliwości, jesli chodzi o podniesienie
>framerate? Powiedzmy, że własciciel komputera byłby wdzięczy na 2-3x
>więcej klatek "tak ogólnie".
>
>Tak się leniwie rozglądam i jakoś tak ... nie widzę :/ Celowałem w
>okolice 1030 albo nawet 1050, ale lowprofile praktycznie to
>uniemozliwia. Radeon R5 jest chyba zbliżonej wydajnosci, do tej karty
>HD. R7 200 jest lowprofile, ale on też niczym się nie rózni, jeśli
> [...]

Nie wiem, do jakich to ma być gier(VRam może być wązkim gardłem).
Ja osobiście bym nie brał karty, która ma <4GiB VRam(omijać karty z
DDR3).

Jest sporo kart low profile, zarówno 1030 jak i 1050 TI, ale te
ceny...
Tu przykład z ramole.net(4GiB):
https://www.morele.net/kategoria/karty-graficzne-12/,,,,,,,p,0,,,,8144O434570/1/?q=low%20profile
No i trochę kart z 2GiB:
https://www.morele.net/kategoria/karty-graficzne-12/,,,,,,,p,0,,,,8144O360595/1/?q=low%20profile

Jednak GT 1030 to raczej nie da 3x wzrostu wydajności.
https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-GT-1030-vs-AMD-Radeon-HD-8570/m283726vsm9843
RX 550 też nie da >2x wydajności, a cenę ma z dupy, prędzej RX 560,
ale cenę może mieć z odbytu diabła.