Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Co zamiast HD 8570 low profile

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Co zamiast HD 8570 low profile
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 11 Dec 2021 19:31:25 +0100
Cześć.

Zmiana karty w komputerze z okolicy SFF, więc low profile.

Obecnie siedzi tam HD 8570.

Czy w granicy 500zł mam jakieś możliwości, jesli chodzi o podniesienie framerate? Powiedzmy, że własciciel komputera byłby wdzięczy na 2-3x więcej klatek "tak ogólnie".

Tak się leniwie rozglądam i jakoś tak ... nie widzę :/ Celowałem w okolice 1030 albo nawet 1050, ale lowprofile praktycznie to uniemozliwia. Radeon R5 jest chyba zbliżonej wydajnosci, do tej karty HD. R7 200 jest lowprofile, ale on też niczym się nie rózni, jeśli chodzi o wydajność.

Chcę na razie uniknąc wymiany obudowy na "normalną" bo niestety wymaga to równiez wymiany płyty głównej (komputer to Dell, z niewymiarowymi podzespołami). Jesli nie będzie wyjścia, to trudno, ale może przeoczyłem jakąs opcję.