Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] AccessPointy AC750+ z portem ETH 100Mbit - ktoś wyjaśni sen

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] AccessPointy AC750+ z portem ETH 100Mbit - ktoś wyjaśni sens?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 3 Dec 2021 00:32:22 +0100

"Irokez" 61a92c66$0$533$65785112@news.neostrada.pl

Jakoś rozwiązania przemysłowe dają radę

Jakoś bezprzewodowe rozwiązania dają radę...
Przykładowo teraz -- druk via WiFi, skan via WiFi...
Akurat dokładnie teraz -- właśnie zeskanowałem coś
a przed kilkoma minutami drukowałem coś innego...

Jest tylko jeden problem w tej bezprzewodowości...
Jeśli zlecę drukowanie via miedź, gdy drukarka nie
jest włączona -- włączy się (o ile jest podpięta do
energetyzującej ściany) i wydrukuje.

Jeśli zlecę drukowanie via WiFi, gdy drukarka nie
jest włączona -- nie włączy się (także wtedy, gdy
jest podpięta do energetyzującej ściany) i nie wydrukuje.
Co w tym złego? -- trzeba placem klepnąć w włącznik...
Gdy klepnę, wysuną się głowice, aby drukarka była gotowa,
ale zanim zdołam coś do niej wysłać, już głowice zjeżdżają,
czyszczą się, włącza się pompka ssąca itd... Brak mi refleksu?!
Nie -- najwyraźniej taki jest zamysł producenta -- Canona...
Drukarka tuż po włączeniu nie jest gotowa na odbiór, choć
wysunięte głowice czekają w gotowości... Gdy już jest gotowa
na odbiór -- głowice cofają się, czyli jest już za późno na
druk bez czyszczenia głowic...

Można oczywiście nie wyłączać drukarki...
Albo godzić się z tą nadmiarową miłością...
(toż wyjeżdżają, by były gotowe do użycia!!!)

Nawet wtedy wyjadą, gdy nie chcę niczego drukować, lecz chcę
skanować... Mogłyby nie wyjeżdżać bez potrzeby -- wbrew pozorom
drukarka byłaby szybciej gotowa do druku, ale wówczas Canon
zarobiłby mniej na papmpersach i atramentach czy tuszach...

Canon dba o środowisko!

--