Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] AccessPointy AC750+ z portem ETH 100Mbit - ktoś wyjaśni sen

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] AccessPointy AC750+ z portem ETH 100Mbit - ktoś wyjaśni sens?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 1 Dec 2021 13:07:58 +0100
Dnia Tue, 30 Nov 2021 21:48:48 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> (...)
> Kwestia faktycznie filozofii i olbrzymiej MZ elastyczności
> oprogramowania. W samej ilości opcji przy każdym standardowym pierdzie
> można się utopić. Po paru interacjach spokojnie chwycisz gdzie co
> podstawowego siedzi.

Zauważyłem już elastyczność oglądając pewnego żywego mikrotika.
Że jako WAN można ustawić dowolną "dziurkę", to chyba wiadomo każdemu, kto
robił coś w mikrotikach.
Łączy WAN może być więcej, np. jako backupwe lub do balansowania.
Ciekawe (dla mnie) jest to, że dwa lub więcej WAN-ów) można spiąć w jeden
wirtualny interfejs i przykładowo port 3389 wypuszczać przez ten wirtualny
WAN.
Ale to jest linux i tak, jak w linuksach, można zrobić wiele.
Wczoraj dla relaksu ;) na jakimś wynalazku Kimax U25EWF (zewnętrzna obudowa
na dysk twardy z interfejsem WiFi) zainstalowałem gargoyle i przerobiłem to
urządzenie na APClient :)
Działa :)

--
Pozdrawiam.