Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] 1 dysk w innej lokalizacji

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] 1 dysk w innej lokalizacji
From: ptoki <sczygiel@gmail.com>
Date: Thu, 30 Dec 2021 23:14:29 -0800 (PST)
czwartek, 30 grudnia 2021 o 16:26:13 UTC-6 heby napisał(a):
> Problemem jest obudowa. Zgrabna nie będzie.
> Czyli dwie połaczone kablem. Zaczyna być nieładnie.

Ech. Odpadam. Nieladnie? Za telewizorem?

> SPodziewałem się jakiegoś pudełeczka wielkosci 120% dysku, do wrzucenia
> za telewizor.
> Warto. To wszystko kosztuje sporo roboty.

Jeden kabel? Zamiast tego wolisz dlubac w tym ponizej?
Odpadam. Powodzenia.

> Tymczasem jest gotowiec, jak BS-U35WF. Ale poza dystrybucją OpenWRT nie
> widze na niego nic normalnego, wiec znowu będzie jakaś kolosalna rzeźba,
> aby postawić debiana itd itp.
>
> Zanim zdecyduje się na druciarstwo w hardware albo software, wolałbym
> dopytać o gotowce, bo google jakoś specjalnie dużo nie pokazuje :/

Bo rpi plus dysk na usb to jest minimum druciarstwa jakie masz za psi pinionc.
Inne to jakies nas-y za lepszy pinionc i do tego czasem jednak kulawe tak ze ci
nie bedzie sie podobac...