Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] AccessPointy AC750+ z portem ETH 100Mbit - ktoś wyjaśni sen

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] AccessPointy AC750+ z portem ETH 100Mbit - ktoś wyjaśni sens?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 30 Nov 2021 10:58:52 +0100
Dnia Mon, 29 Nov 2021 23:33:18 +0100, nadir napisał(a):

> To nie kwestia kabla i jego ułożenia, po prostu ten sprzęt tak ma.

Ale są łatki.
Niestety, sam nie siedzę w mikrotikach, ale znajomi mówią, że spokojnie da
się wgrać nowsze biblioteki i wszystko działa jak instrukcja napisała.

Osobiście przymierzam się do mikrotika od pewnego czasu, leży u mnie teraz
RB2011UiAS-2HnD-IN i będę na nim ćwiczył konfiguracje.
Na razie muszę zrozumieć jego filozofię, bo różne routery ustawiałem u
klientów od czasów SDI. Ale mikrotik to zupełnie co innego - na początku
poległem na takiej trywialnej, wydawało by się rzeczy, jak przekierowanie
portów.

--
Pozdrawiam.

Adam