Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] AccessPointy AC750+ z portem ETH 100Mbit - ktoś wyjaśni sen

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] AccessPointy AC750+ z portem ETH 100Mbit - ktoś wyjaśni sens?
From: ptoki <sczygiel@gmail.com>
Date: Mon, 29 Nov 2021 07:16:54 -0800 (PST)
niedziela, 28 listopada 2021 o 15:48:00 UTC-6 Irokez napisał(a):
> Witam
>
> Tak przy okazji szukając AP na sufit zauważyłem, że firmy chwalą się że
> ma to 300Mbit a w AC na przykład 867Mbit.
> Tymczasem port Eth jest 10/100Mbit.
> I takich konstrukcji to chyba 95% jest
>
> Ktoś mi jest w stanie wyjaśnić, czy młodzi konstruktorzy to idioci?
> sprzedawcy mają za idiotów klientów, czy jest jakaś inny powód?
> Po co mi AC1200.. ba.. po co mi N 300Mbit jak LAN jest ledwo 100Mbit?

Bo sporo ludkow ma wiecej urzadzen na wifi i one gadaja miedzy soba.
Czyli jakis nas, xbox, komputer1, komputer2.
Jak ktos oglada film na xboxie z nas-a to zjada troche pasma wtedy komputer1
gadajacy do internetu na setce nadal ma pasmo wifi i jak komputer2 zacznie cos
z nas-a sciagac to nadal calosc sie nie rwie...

No i jednak te ap-ki to pomalu gigabita dostaja jednak.

Inna sprawa ze moze i wifi wyciaga 300mbit jak sie wszystko postawi w tym samym
pokoju ale juz jak nas stoi gdzies dalej to te 300mbit jest na papierze...