Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BCD i UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BCD i UEFI
From: trybun <MaLeChSo@jachu.cb>
Date: Tue, 30 Nov 2021 09:46:26 +0100

"trybun" snvd5i$inn$2@gioia.aioe.org

U mnie 21H2 trwała dosłownie chwilę, i to na wszystkich kompach.
Za to poprzednia mimo że mniej więcej takich samych rozmiarów na
jednym kompie pobrała cały, kompletny system... przy moim łączu
trwało to cały dzień.

U mnie nie łącze było problemem, ale mechaniczne dyski -- pracujące
zwykle na 100% przez wiele godzin nad tą aktualizacją... Aktualizacją,
która dosłownie do niczego nie jest mi potrzebna!

Tylko zapłakać za tymi aktualizacjami z XP.  Lata mijają a system aktualizacji kolejnych wersji Windows coraz gorszy.