Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przegrzewanie Ryzenów?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przegrzewanie Ryzenów?
From: trybun <MxLeChSo@jachu.cb>
Date: Thu, 11 Nov 2021 09:11:11 +0100
W dniu 10.11.2021 o 08:34, trybun pisze:

Jak wygląda sprawa temperatury procesorów Ryzen u was?  U mnie w stanie spoczynku temperatura oscyluje wokół 55-57stopni, samo uruchomienie programu diagnostycznego podnosi temperaturę o kilka stopni. Aż strach pomyśleć co będzie gdy uruchomię jakąś wymagającą grę.. a do gier właśnie kupiłem PCta z Ryzenem.

Stary pentium na starym kompie ma na liczniku 37stopni a włączanie dodatkowych programów niewiele zmienia w tej wartości.

Już wszystko w porządku. Zero przegrzewania, ani w stanie bezczynności ani pod obciążeniom procesor się nie przegrzewa. Temperatury to na "luzie" - 35, obciążony grą 3D - 58stopni. Nie mam pojęcia co było przyczyną tamtego przegrzewania. Przy instalowaniu HDD trochę  przekopałem kompa, tak że i mógł wpaść do wentylatora jakiś opiłek, albo kabel się o niego oparł, ale teraz już wszystko wporzo. Dzięki wszystkim za zainteresowanie.