Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Buczenie w głośnikach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Buczenie w głośnikach
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 8 Nov 2021 15:19:05 +0100
Mam niegdyś drogą belkę audio pod monitor Dell i też nieco buczy czy szumi na standby, dopiero pstryczek zasilania odłącza, ale wtedy belka sama się nie włączy po włączeniu monitora (zdalnym z kompa). Na dodatek bardziej szumi po wcześniejszym włączeniu jakichś funkcji dźwiękowych (w rodzaju poszerzania bazy stereo czy equalizera itp.) dla mnie pożytecznych i używanych, czyli raczej nie jest to kwestia zasilania, a toru dźwięku. A wyłączenie prztyczkiem zeruje ustawienia tych funkcji dźwiękowych i po włączeniu trzeba je ustawiać od nowa (sensorami dotykowo plusy minusy strzałki, długo trwa) - kwadratura koła.

-----
Pozostaje albo pogodzić się z buczeniem które nie jest zresztą zbyt dokuczliwe, albo wymienić na nowe.