Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wysuń przenośny hdd usb3.0

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wysuń przenośny hdd usb3.0
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 8 Nov 2021 15:10:03 +0100
Oczywiście.
Ja nie straciłem nigdy, Ty straciłeś parę razy...
BTW w 99% używam TC, stosuję polecenie z menu TC "Eject" i czekam, aż ikona TC
zewnętrznego nośnika zniknie.
Zabawa jest jedynie przy czytnikach USB kart pamięci (zależnie co producent czytnika kart wymyślił), bo czasem system "wysuwa" kartę (co jest megawygodne gdy chcesz włożyć następną), a czasem wysuwa czytnik (i wówczas trzeba się babrać z wyjmowaniem i ponownym wkładaniem czytnika do USB).

-----
Zapewniam że nie teoretyzuje a wiem o czym piszę.