Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Potrzebna karta graficzna PCIe x1

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Potrzebna karta graficzna PCIe x1
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 1 Nov 2021 13:04:13 +0100
On 01/11/2021 11:31, pioruns wrote:
No tak, zapomniałem dopisac. Dwa VGA. To DVI z karty nie da się przerobić na VGA z uwagi na brakujące piny.
To zmien sobie monitor. Wez za darmo z ogloszen jakichs albo z lombardu za 50zl.

Dalej nie rozmiesz problemu ;) Szkoła to nie miejsce gdzie można robić logiczne operacje. Monitor ma być taki, a nie inny. Posiada magiczny numerek i jest zapisany w Ważnych Wykazach Stanu oraz posiada Ważne Nalepki Certyfikujące. Nie mogę go zmienić, przynajmniej nie bez pokłócenia się :/ Co innego, jak by się zepsuł. To wtedy można Wszcząć Procedurę. Być może "pechowo" popsuje się, jak nie znajdę rozwiązania.

Ja sobie doskonae zdaje sprawę, że cały ten problem można rozwiązać w 15 minut na OLX lub wręcz okolicznym złomowisku. Ale tutaj to nie przejdzie, przynajmniej nie bez o wiele większej pracy z okolic tumanistyki praktycznej.