Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Scalanie partycji

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Scalanie partycji
From: ptoki <sczygiel@gmail.com>
Date: Tue, 21 Sep 2021 06:41:27 -0700 (PDT)
wtorek, 21 września 2021 o 07:55:17 UTC-5 trybun napisał(a):
> Jest HDD z zainstalowanym Win XP i drugą partycją "magazynem" "E" i z
> dużym rozmiarem niezagospodarowanego miejsca, chciałbym powiekszyć
> partycję magazyn o to niezagospodarowane miejsce. a więc zakładam z
> niego nową partycję "G" i za pomocą Esaus Partition cos tam i próbuję je
> scalić. Niestety wyskakuje ostrzeżenie o błędzie. Co robie nie tak?

Szklana kula mowi: "ostrzezenie o bledzie oznacza ze cos nie dziala jak
powinno".

Dasz blad to moze sie pomoze. Choc ja bym chyba wolal wykopiowac magazyn E na
inny dysk, skasowac go, dodac od nowa (restart po drodze sugerowany) i wgrac
dane spowrotem.

No i oczywiscie rekomenduje zrobic backup calego dysku przed rozpoczeciem akcji.

Tego typu programy czesto wywalaja sie w polowie i caly system pada. Nie
polecam.