Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] lepszy/gorszy router cisco 871

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] lepszy/gorszy router cisco 871
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Mon, 6 Sep 2021 22:16:04 +0200
witam
wpadł mi w ręce router cisco871. Wymieniłem przepalony bezpiecznik, działa. Podłączyłem do lan - dupa. Pogooglowałem i... tego się nie da zarządzać przez www! Trzeba przez konsole/termial, klikając komendy jego języka. wieczór zajęło mi zrobienie kabelka rs232, nadanie adresu ip i skuteczne spingowanie. Tak się zastanawiam. po cholerę ludzie wymyślają/stosują takie routery jak cisco? to jest router do biura niby na 20 stanowisk. W pracy mamy kamery, smartfony, komputery... kilkanaście sztuk i jest to ogarniane przez tplinka za 80zł (Teraz są na olx za oddam gratis). Po za VPNem, co "ciskacze" mają więcej? Dla czego są takie drogie? Nie ma na ten model openwrt. na serio pytam. warto taki router jakoś wykorzystać czy walnąć do elektrośmieci? (olx?)

ToMasz
ps
Warto wspomnieć że samo otwarcie sprzętu też spowodowało opad szczęki. dwa gniazda na coś co przypomina ram z laptopa i gniazdo na pamięc ddr
https://ibb.co/0C4Kv97