Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk HDD do telewizora – jaki wybrać?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk HDD do telewizora – jaki wybrać?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 04 Sep 2021 23:19:44 GMT
On 2021-09-04, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

> Maxtor M3 Portable 1TB USB 3.0 - 199zł
> SanDisk Extreme Portable SSD 1TB - 579zł
>
> no dobra, ostatnio na Amazonie promocja była WD Blue SSD za 336zł +
> obudowa da około 400zł.

Amazon to w ogóle potrafi mieć dziwne promocje. Kupiłem na początku
sierpnia coś co się nazywa U32 Shadow 1TB USB-C External Hard Drive -
PlayStation 4.

https://www.amazon.com/Oyen-Digital-Shadow-External-Hard-Drive/dp/B072NDW5T5/

Na złotówki kosztowało to 102 zł. Już nie pamiętam, ale jakaś Toshiba w
tym siedzi, a dysk całkiem poręczny.

> Inna sprawa że 1TB to faktycznie strasznie mało, ja mam problem zmieścić
> się na 2TB u rodziców gdzie głównie bajki dla dzieciaków są. U mnie leży
> 8TB w NAS na to.

U mnie 24TB. Każdemu według potrzeb :)

--
Marcin