Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk HDD do telewizora – jaki wybrać?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk HDD do telewizora – jaki wybrać?
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Sat, 4 Sep 2021 09:59:17 +0100
On 04/09/2021 09:04 AM, Irokez wrote:
W dniu 2021-09-03 o 22:25, 2late pisze:

A karta pamieci micro-sd nie moze byc? Teraz sa juz do 1 TB

Niezly trolling. Zupelnie jak ten pomysl z SSD powyzej.

:D

Moj TV LG nie obsluguje exFat ale nowsze TV chyba tak.[...]Mam tez 2 servery DLNA ale tu tez nie kazdy format obsluzy albo zagra bez napisow.

Mocno stary ten TV?
Mam 3 latka z WebOS i po DLNA spokojnie odtwarza. Serwer to Serviio 2.1

W przypadku DLNA to chyba tez zalezy o servera a ja mam na starym NASie nieaktualizowany Twonky. Ale ogolnie nie narzekam, jak pisalem wyzej, zawsze jest opcja obejrzenia z telefonu przez chromecast. A na ten akurat TV nie mam wplywu, nie moge wymienic. Na marginesie, moj TV jest jeszcze starszy ale podlaczony do komputera wiec wszystko obleci.

Pozdrawiam
--
https://badzi0r.wordpress.com/