Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Fri, 3 Sep 2021 10:48:56 +0200
W dniu 29.08.2021 o 16:12, ToMasz pisze:
witam

Stary jestem i już mi się nie chce nabijać tuszy. nawet nie tyle nabijać, ile jak potrzeba to akurat im się zaschneło, odmaczanie... czas leci... Chciałem kupić urządzenie wielofunkcyjne, najlepiej wifi. Nie brother, bo takie mi sie zepsuło zaraz po gwarancji. A jak sie nowe zepsuje? ech... szkoda kasy. więc może zaoszczędzę rezygnując z wifi i sporadycznie używanego skanera? Kupiłem drukarkę epson L120, za 389zł. pi razy oko połowa tego co zakładałem. Moim zdaniem jest to rozsądne podejście - zrezygnowałem z 10% oczekiwań - cena spadła o połowę. pisałem stary zgred jestem. W mieszkaniu działają dwa kompy. próbuję ją udostępnić. nie jest to trywialne w windowsie 10. udał się, ale trywialne to nie jest, nie wiem czy niepotrzebnie nie powłączałem niepotrzebnych usług. ale jednak drukarkę będzie udostępniał laptop syna, który często  jest zabierany na zajęcia. co wtedy? to sporadyczne przypadki, ale jednak raz na 2 tygodnie się trafia, że potrzebuję coś wydrukować, a bez laptopa syna nie bardzo się da. Najwyżej przeniosę drukarkę, ale żona sama tego nie zrobi... no i dzień później (stary jestem) wymyśliłem. wystarczy przewiercić ścianę i przeciągnąć z drugiego komputera osobny kabel do drukarki. Jeśli będzie konieczne drukowanie z drugiego komputera, wystarczy przejść do pokoju syna, załączyć drukarkę i przepiąć kable w porcie usb. po co ta oftopowa opowieść? Bo uważam że tak powinniśmy żyć. Skanery w tych urządzeniach się nie psują, sprawne idą na śmietnik. wifi się w tych urządzeniach nie psuje - sprawne idzie na śmietnik. Stać mnie żeby kupić wersję full wypas, ale jej koszt wyprodukowania, koszt uzyskania tych dodatkowych pieniędzy to absolutnie niepotrzebne eksploatowanie środowiska. Jaki to dyskomfort dla mnie? a no szacuję że w ciągu życia drukarki przejdę się przełączyć kable ze 20 razy i może ze 3 razy będę używał prawdziwego (nie w telefonie) skanera
ToMasz

Za 800 zł jest skanujący Epson WiFi ecotank. Tanie tusze oryginalne i starczają na długo. Dzięki WiFi można drukować z każdego urządzenia w domu bez zastanawiania się, czy syn nie zabrał laptopa do drugiego pokoju.