Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Napelnianie kartridza Samsunga

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Napelnianie kartridza Samsunga
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 31 Aug 2021 12:11:49 +0200
Dnia Tue, 31 Aug 2021 10:56:45 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> W sumie to już nie Samsung, lecz HP drukarki - tak czy inaczej wyschło mi
> niedrogie źródło oryginalnych kartridży do laserowego
> urządzenia wielofunkcyjnego Samsung serii SCX-5***.
> Wcześniejsze doświadczenie (ale ostatnie niemal 10 lat temu) z napełnianiem
> (marki przeróżne jak Lexmark, Panasonic, Samsung) zawsze
> się kończyły jakoś źle - albo mazało, albo nie czytało czipa, albo pyliło
> tonerem do wnętrza.
> Jak na dziś wygląda sytuacja z napełnianiem (urządzenie Samsung -> support
> HP)?
> [...]

Chyba Ci nie pomogę wprost.
Moje ostatnie regeneracje, to maszynka do kaset dla igłówek, ale to było
niespełna 30 lat temu.

Ostatnio do różnych urządzeń kupuję zamienniki nzjczęściej firmy Cartridge
Web. Na tyle dobre, że nie przekłamują kolorów ani na Minoltach, ani na
OKI.

Zobacz tu:
https://www.profibiuro.pl/szukaj.html/pr=13/pl=3214/pm=3230

Nie kosztują kilku stówek.
Aczkolwiek model urządzenia wybrałem losowo, bo nie wiem, co masz.

--
Pozdrawiam.

Adam