Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HP PSC 1350

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HP PSC 1350
From: "Kamil" <nospam@tlen.pl>
Date: Mon, 30 Aug 2021 01:06:51 +0200
Użytkownik "Krystek"  napisał:

U mnie pod adresem -
<https://support.hp.com/pl-pl/drivers/selfservice/hp-psc-1310-all-in-one-printer-series/360489/model/374585>
pokazuje też zgodność z Win 7 54-bit (wykrywa system).

Już to ćwiczyłem. Jest kilka drukarek i problemów. Sterownik AIO_CDB_NonNet_Full_Win_WW_130_141 nawet pod Win XP (dedykowany) wykrywa tylko jedna drukarkę 1317. Żadnej innej z tej serii nie widzi. Zainstalowanie daje możliwość drukowania, ale nie ma skanowania z poziomu komputera.

Natomiast sterownik z linku podanego przez Ciebie zachowuje się dziwacznie. Przy próbie instalacji na XP stwierdza niezgodność systemu i mówi, że jest dedykowany dla Win 7 64 bit. Próba instalacji na Win 7 daje komunikat o niezgodności systemu i twierdzenie, że oprogramowanie jest przeznaczone pod XP, Vista i 2000. To jakaś paranoja. System mam legalny, aktywowany i czysty.

Upewnię się. Instalowałeś ten sterownik w Win 7, wykrył drukarkę (jaką), wszystko się zainstalowało i masz pełna funkcjonalność?

Ppzdr