Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Hub USB3 z własnym zasilaniem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Hub USB3 z własnym zasilaniem
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 25 Aug 2021 16:01:16 +0200
Cześć.

Szukam czegoś godnego polecenia do 100zł.

1) 3 porty USB3
2) Własne zasilanie
3) Kabel minimum metr
4) konstrukcja płaska, leżąca

Kupiłbym Baseusa, jest znacznie tańszy, ale ma tylko 1 port USB3 (!). Odpada.

Ktoś powie: a co to w ogóle za problem, kup najtańszy!.

No własnie. Mam w domu 2 takie Huby z własnym zasilaniem, w formie "listwy z pstryczkami".

Oba powodują konfuzję po stronie PC. Po podpięciu zasilania zewnętrznego, główny komputer nie potrafi się wyłączyć. najwyraźniej huby te puszczają to 5V zwrotnie po kablu do komputera. Czyli ktoś ktoś dolutował gniazdko 5V do USB wejściowego i zgłosił się po wypłatę.

Szukam więc czegoś oczko wyżej. Własne zasilanie, ale bez absurdu jak wyżej. Nie potrzebuje super wydajnosci albo super jakości. Ot, ma działać i nie dyskutować i nie psuć mi hosta.

Ktoś może coś polecić, sprawdzone u siebie?

Ma wytrzymać podpięcie dwóch dysków mechaniczncyh 2.5, jesli chodzi o zasilanie. Widzę więc coś pod 3A.

Mogę kupić np. SITECOM 7 portów są też tp-linki, ale może coś tańszego się znajdzie ;) ponadto i tak nie wiem, czy nie mają "ficzera" w postaci źle zrobionego zasilania hosta :/