Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pod WXP skasowałem partycję z literką C

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pod WXP skasowałem partycję z literką C
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Tue, 3 Aug 2021 17:04:25 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" se8sf6$1j9s$1@gioia.aioe.org

Partycje J i L zawierają najaktualniejsze 64W10 -- mają raptem 26GB z czego
wolnego 9GB, ale na obu są hiberfile i różne śmieci... 64W10 z masą programów
(w tym CC) zmieściłem na ~15GB -- dzięki wywalaniu tego i owego poza C...
Niestety katalogu z fontami nie zdołałem tak wywalić. Wywalałem tak, by
bez innych partycji możliwe było odpalenie 64W10 w zwykłym trybie...

Boleśnie przekonałem się, że partycje te poprawnie pracują w zwykłym
trybie bez swej reszty, co opisałem niedawno w innym wątku...

Problem z nadmiarową ;) Primary rozwiązałem...

Niby rozwiązałem -- ale pojawił się inny, który został automagicznie
(bez mej prośby) naprawiony partycjonerem startującym pod DOSem, co
opisałem niedawno w innym wątku...

Właśnie Paragon zakończył kopiowanie partycji WXP -- na razie ;) OK...
Przy okazji naprawiłem tymże Paragonem problem z dwiema literkami T i Y...
(o którym pisałem niedawno w innym wątku)

-=-

Ciekawostka -- jeden Paragon (który niedawno podczas kopiowania zawiesił
się) skopiował bez trudu, zaś inny nie chciał kopiować, bo wg niego nie
było wolnego miejsca...

-=-

WXP to droga przez mękę -- z powodu literowania partycji...
Pod DOSem (i WinDOSem) literowanie było jeszcze gorsze niż pod WXP...
Ciekawe, jak będzie pod W11 -- być może będzie tylko GPT...

--