Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [Ctrl]+[C] & [Ctrl]+[V] - przejęte

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [Ctrl]+[C] & [Ctrl]+[V] - przejęte
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Mon, 2 Aug 2021 17:53:07 +0200

"anna" sdoedf$1hd8$1@gioia.aioe.org

[Ctrl]+[C] & [Ctrl]+[V] przejęte zostały
najprawdopodobniej przez jakiś program

Możesz odpalić 'CLIPBRD.EXE' -- nie wiem, gdzie jest normalnie;
u mnie jest w niestandardowym miejscu. Następnie wcisnąć
okołofunkcyjny klawisz 'PrtScr' (czy podobnie nazwany) razem
z Sziftem lub razem z Sziftem i jakimś Fn -- jeśli to krótka
klawiatura notebooka lub czegoś podobnego.

Tym sposobem możesz sprawdzić, czy przejęłaś czymś klawisze,
czy cały schowek jest uszkodzony. (raczej klawisze, skoro
myszka radzi sobie dobrze)

Możesz przeskanować rejestr -- masa programów to potrafi.
(bezproblemowo używam pod WXP 'AceUtilities' -- dziś być ;)
może już go w necie nie ma; czasami trzeba wejść do rejestru
i zmienić uprawnienia -- gdy automagia nie skutkuje, co chyba
oczywiste; teraz też, z nudów, przeskanowałem -- znalazł 1215
problemów, które bezlitośnie ;) skasuję, czego ów program
raczej ;) nie zaleca; po skasowaniu i ponownym skanowaniu
znalazł 58 problematycznych wpisów -- które też skasowałem
bez zastanawiania się nad nimi... kolejny skan dał 15 wpisów,
które można: ręcznie skasować, pozostawić, ręcznie naprawić...
można też stosownym kluczykom zmienić uprawnienia i kolejny
raz podejść do kasowania... wszedłem (program od razu kieruje
w stosowne miejsce) do rejestru, zmieniłem uprawnienia
i wywaliłem te klucze oraz podobne ;) -- Acrobaty, QuickTimy...)

Nie dam Ci instalki, bo mam ich masę i po kilkunastu latach
nie wiem, która jest dobra -- WXP używam sporadycznie i nie
reinstaluję, bo mam kopie...

W necie jest cała masa bezpiecznych czyścicieli rejestru,
które mogą pomóc...

Możesz też zainstalować jakiś wieloschowek -- widziałem ich
masy, ale nigdy z nich nie korzystałem, bo były mi niezbyt
przydatne...

Niechcianych/niezamierzonych problemów z przejęciem [się?]
klawiszy nie miewałem...

--