Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Niestandardowa obudowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Niestandardowa obudowa
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 21 Jul 2021 23:28:25 GMT
On 2021-07-21, Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer> wrote:

> Czyli jednak zarobkowo piraciłeś CD i DVD... a tak Ci dobrze z oczu
> patrzyło... ;-)

Miałem do zarchiwizowanie ca 1200 płyt. Zajechałbym się z jednym-dwoma
napędami. Przy okazji, taka ciekawostka, o ile kopiowanie równoległe DVD
szło bardzo sprawnie, to już z dyskami audio nie było praktycznie zysku.
Jedyna wygoda, że można było włożyć te n-płyt i olać sprawę. Może
specyfika programiku abcde, którego używałem, ale OIDP próbowałem też
innych.

--
Marcin