Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gniazda USB w monitorze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gniazda USB w monitorze
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Fri, 2 Jul 2021 02:06:57 +0200
komputera. Sprawdzilam czy w tym monitorze działają podlączone do USB (2
szt) dyski. Działają:-)  Sprawdziłam czy komputer się usypia. Niestety
jest jak było, czyli nie usypia tylko monitor wyłącza mi komputer.
Bo to nie wpłynie.

Zablokować pulpit to można. Nie chce mi się i czasu nie mam, żeby jakoś
to ustawić, bo ustawić usypianie na pewno można. Z tego co widzę ustawia
się zegar i czas do uśpienia czy wyłączenia, ale mnie to nie odpowiada.

Tzn. chcesz, aby usypiało komputer po pewnym czasie jak się nic nie
robi?

Właśnie nie. Chcę usypiać wtedy kiedy ja chcę-jak odchodzę od komputera np do kuchni. Z poprzednim komputerem nie było problemu. Ale trudno. Albo blokuję, albo wyłączam.

--
animka