Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gniazda USB w monitorze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gniazda USB w monitorze
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Fri, 2 Jul 2021 01:59:07 +0200
On 2021-07-01, Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> wrote:
Kupiłam ten kabel w Euro AGD, bo akurat tam byłam.
W domu podłączylam. Niestety nie mam trzeciego gniazdka z tyłu komputera,
(a drukarka i klawiatura są ważniejsze), więc podłączyłam z przodu

Jak masz zajęte gniazda usb to kup sobie przy okazji jakiś mały
niedrogi hub np. taki:
https://allegro.pl/oferta/hub-usb-rozdzielacz-4-portow-rozgaleznik-usb-2-0-9834232834

Tak się składa, że leżal na półce w szafie identyczny. Myślałam, że nie działa, ale działa. Podłączyłam do niego ten kabel USB do monitora oraz klawiaturę. Nawet narazie wszystko działa. Sporo namęczylam się tylko z kablami, żeby ich wetknąć za dolna półkę na podłodze, musiałam jeszcze zdjąć z tej dolnej półki drukarkę, żeby móc komputer przekręcić i te kable pozmieniać.
:-)

Podłącz go z tyłu, a do niego drukarkę i klawiaturę, czy mysz
(urządzenia, które z usb biorą mały prąd).

komputera. Sprawdzilam czy w tym monitorze działają podlączone do USB (2
szt) dyski. Działają :-) Sprawdziłam czy komputer się usypia. Niestety
jest jak było, czyli nie usypia tylko monitor wyłącza mi komputer.

Bo to nie wpłynie.

Zablokować pulpit to można. Nie chce mi się i czasu nie mam, żeby jakoś
to ustawić, bo ustawić usypianie na pewno można. Z tego co widzę ustawia
się zegar i czas do uśpienia czy wyłączenia, ale mnie to nie odpowiada.

Tzn. chcesz, aby usypiało komputer po pewnym czasie jak się nic nie
robi?

Po obadaniu co i jak kabelek odłączyłam, bo 2 wolne gniazdka USB mam z
przodu komputera. Jak mi potrzebna nagrywarka czy dongiel Bluetoth Radio
to podłączam z przodu komputera.
Dziękuję za uświadomienie mnie :-) Jak się mialo inny monitor bez
dodatkowych gniazdek to kabla USB się nie używało i nie miało się
pojęcia, że w tym obecnym monitorze może być przydatny.

:)

--
animka