Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
From: trybun <MxLeChSo@jahu.cb>
Date: Thu, 17 Jun 2021 11:20:29 +0200

"trybun" s9t5mp$bgp$1@gioia.aioe.org

Moja wersja jest pod PS/2 i w tym problem aby ocenić rozdzielczość.
Na monitorze kompa wygląda to dobrze, ale nie podejmuję się oceny
używania np na 50" telewizorze. Bo prawdę pisząc to jeszcze nie
widziałem myszy które by dały radę z pracą na takich ekranach.

Moim zdaniem nie monitorowe cale są istotne, lecz monitorowe piksele...
Jakkolwiek nikła jest rozdzielczość myszy -- rozdzielczość palca
błądzącego po telefonicznym szkle jest mniejsza...

A huzia tam go wie o co chodzi. Ale co by nie było to myszy do dużych ekranów to niezbyt dobry pomysł.  Tej całej bezładności i braku precyzji kursora  uniknąć się (chyba) nie da.