Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
From: trybun <MxLeChSo@jahu.cb>
Date: Thu, 10 Jun 2021 15:56:42 +0200
W dniu 09.06.2021 o 02:17, 1634Racine pisze:
trybun w news:s9cqm0$138m$1@gioia.aioe.org
W dniu 03.06.2021 o 02:57, 1634Racine pisze:
mysz - jaką radzicie?
wymagania sa podstawowe:
- optyczna
- z kabelkiem usb
- dwa klawisze + kółko (czyli trzeci przycisk)
Poprzednia (ale to było parę ładnych lat temu): Genuine.
co dzisiaj doradzicie? żeby nie padła raz dwa...
Proponuje model który sam używam od jakichś 8lat - Opto Ecco 612D. Koszt to około 15zł. Jedno że chodzi bardzo płynnie to także wielkość odpowiednia, żadna miniaturka powodująca skurcze dłoni po godzinie klikania, a solidny kawał gryzonia.

a4tech mialem kiedys kulkowa, b. dlugo trwala, znakomicie rozkladalna, ztcw to mikrostyki w koncu poszly i w optyke wszedlem. Ale o a4tech opinie mam w sumie ok. widze, ze jest na usb, zastanawiam sie jeno, czy 800 dpi to nie jest troche za malo... Powiedzmy 1000 - to zdaje sie w optycznych pkt wyjscia, wolalbym nie zanizac standardu.  Tak na wszelki wypadek.

Moja wersja jest pod PS/2 i w tym problem aby ocenić rozdzielczość. Na monitorze kompa wygląda to dobrze, ale nie podejmuję się oceny używania np na 50" telewizorze. Bo prawdę pisząc to jeszcze nie widziałem myszy które by dały radę z pracą na takich ekranach.