Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
From: RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
Date: Sun, 13 Jun 2021 21:27:03 +0200
W dniu 2021-06-13 o 16:33, _Master_ pisze:

I zadali by pytanie po co to robisz?

Wiedzą że mam powód aby to robić.
Z czasem przybywa w firmie dwumonitorowych stanowisk. Zwłaszcza jak zakazałem wyrzucać stare 17" Delle na śmietnik ;-)

Za dużo wycinasz i potem odpowiadasz nie na temat.
Co ma liczba przybywających dwu monitorowych stanowisk
do konieczności trzymania zapasowej baterii do myszki?

Przykro mi, pierdoły pisałeś jeszcze przed pojawieniem się tych zarzutów.

Przeczytaj jeszcze raz.

Przeczytałem i dalej widzę twoje pierdoły.

Jak widać nie do końca.

Beton bez argumentów.
Zaraz pewnie będzie sypał wyzwiskami ;-)

Tak, beton twierdzący że skoro jemu pasują muszki bezprzewodowe
to innym też powinny. Prawdziwy oryginalny beton. :-)

A po co pamiętać o jakichś bateriach?
podpinasz kabel i nie ma problemu.  :-)

Wiele razy już to słyszałem. A po kilku tygodniach: "Wiesz to nie był głupi pomysł" ;-)

Ja wiele razy słyszałem to samo jak posiadacz wrócił do
gryzonia z ogonkiem.  :-)

pozdrawiam