Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 13 Jun 2021 09:26:39 GMT
On 2021-06-13, _Master_ <Master@z.pl> wrote:

> I zasilanie nie ma tu najmniejszego ZNACZENIA ;-)

Nie, no akurat tego u heby nie kumam, bo nie widzę z zasilaniem żadnego
problemu. Szczególnie w trzymaniu jakiegoś zapasu baterii.

> Ale próbowałeś czy też jedziesz STEREOTYPEM?
>
> Nie idź tą drogą ;-)

Sprawdzałem. Ogólnie to tolerancyjny jestem i w zasadzie nie wiem o czym
ta cała dyskusja. Mysz to mysz. Ale jak już zaczeliście, to też mogę
trochę powydziwiać :) Trackballe ktoś pamięta?

> PS. marzy mi się konstrukcja w które sam będę mógł rozmieszczać
> przyciski i regulować wielkość
>
> O i w przypadku pionowej regulować jej kąt

Nawet mnie ta pionowa trochę kusi, ale wydaje się taka brzydka... a ja
estetom jezdem.

--
Marcin