Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pasywna, tania, ale współczesna grafika - jaka?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pasywna, tania, ale współczesna grafika - jaka?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 25 May 2021 07:44:31 GMT
On 2021-05-24, Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer> wrote:

> Fakt jest taki, że mam nowe mobo MSI B550A-PRO, wsadzam kartę GTX650, i
> zonk, mam taki ekran jak tu:
>
> https://www.techpowerup.com/forums/attachments/1614014286845-jpg.189942/
>
> To wymusza wyłączenie UEFI i pracę w trybie legacy, przez co komp nie
> wystartuje z dysku GPT itd.

No ale tam nic nie stoi o UEFI.... pierwsze słyszę o GOP ale wydaje się
być kompletnym absurdem, że coś nie miałoby bootować z uefi / gpt przy
braku odpowiedniej karty graficznej. Na zdrowy rozum, jeśli GOP jest
do czegokolwiek potrzebny to do użycia jakiś funkcji graficznych w
ramach uefi, a nie do czegokolwiek z dyskiem.

--
Marcin