Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kryptowaluty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kryptowaluty
From: "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 21 May 2021 11:06:35 +0200
On Fri, 21 May 2021 10:48:36 +0200, trybun wrote:

> Jak mogłeś tak pomyśleć, gdy jest właściciel to bezpośrednio czy
> pośrednio ktoś za to odpowiada, gdy takiego nie ma to pozostaje szukanie
> wiatru w polu. Widzę  tu głosy że dla niektórych inwestycja w Bitcoin =
> inwestycja w akcje firm na GPW,  głupszego absurdu chyba nikt nie jest w
> stanie wymyślić.

No jak?
Kupujesz akcje i zarobisz, albo stracisz. Tak samo, jak z BTC.
Ba - kupilesz, to jestes wlascicielem akcji, czyli wspolwlascicielem
przedsiebiorstwa, wiec odpowiadasz ... sam przed soba? :-)

Mozna tez zagrac GPW na instrumentach pochodnych, i do kogo chcesz
potem pretensje miec?

Albo mozna bylo kupic akcje Ideabanku, i co? I nic.

Mozna tez bylo kupic obligacje Getbacku czy "swiadectwa" Amber Gold,
tam rzekomi winni siedza, ale pieniedzy nie ma ..

J.