Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Drukarka Xerox Phaser 3020B

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Drukarka Xerox Phaser 3020B
From: arnold@hooterville.invalid (Arnold Ziffel)
Date: Wed, 12 May 2021 12:58:35 +0000 (UTC)
Hej,

Czy ktoś posiada w/w drukarkę skonfigurowaną z CUPSem (Linux) i może
powiedzieć, czy w ustawieniach drukarki (lub gdziekolwiek indziej)
znajduje się regulacja poziomu zaczernienia?

Chcę ją kupić, ale w moim zastosowaniu potrzebuję takiej regulacji.

Jeśli da się to zrobić np. tylko przez USB z poziomu Windows, ale drukarka
zapamięta sobie ustawienia, to też będzie OK -- jak raz ustawię
odpowiednie zaczernienie to potem już nie będę go zmieniał.

--
Starszy facet, zmartwiony myślą o śmierci, przychodzi do lekarza i pyta:
- Panie doktorze jeżeli ja przestanę pić, palić i pieprzyć - to czy ja

  • [PECET] Drukarka Xerox Phaser 3020B, Arnold Ziffel <=