Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mini PC z RTX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mini PC z RTX
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Fri, 16 Apr 2021 08:20:08 +0200
W dniu 15.04.2021 o 22:19, buf pisze:
Dnia 13.04.2021 m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał/a:

Karty graficzne są obecnie albo bardzo drogie albo ekstremalnie drogie,
gdybym miał fantazję budowania dzisiaj czegoś podobnego zacząłbym od
karty, dobrał do niej zasilacz a następnie obudowę (w tym chłodzenie
procesora, raczej aio).

Katę to właściwie mam, GTX 1070, tylko ze długą.
Zasilacz tez, duzy. podobo sa mniejsze.

Podobno? właśnie kolega zasugerował że to "podobno" należało by zamienić na znalazłem taki który uciągnie rtxsa i wejdzie do obudowy minipc

Działanie w odwrotnym kierunku tj. wybór najmniejszej budy a potem
szukanie pasujących podzespołów to gwarancja przepłacenia grubej kasy.

karta która wykopała mi sporo szitkojnów, za które właśnie kupuje i10
daje mi ten komfort, ze traktuje to jak za darmo bo i tak zostało na
conajmniej 4 takie zestawy. Wiec nie mow mi o kosztach.

jak byłem w przedszkolu, to słyszałem podobne teksty, ale wtedy mówiło się że mój wujek ma auto z e-fu. Zazwyczaj odpowiadało się że mój ma słonia w karafce.

Chce mini PC.

a moja córka kucyka, i co z tego?

kropka. Aha o chłodzeniu tez mnie nie pouczaj bo mój NUC od intela
chodzi piaty rok i nic mu nie jest z powodu temperatury. A najlepiej jak
nic ciekawego nie masz do powiedzenia, to siedz cicho.

Tak panie. wszyscy będziemy siedzieć cicho. Mamy nadziej że jak poskładasz minipc, z zasilaczem 650w i rtxsem, nauczysz nas jak to się robi.

ToMasz

chyba w imieniu wszystkich którzy chcieli Cię naprostować, ale dali se luz