Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mini PC z RTX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mini PC z RTX
From: buf <raf@buf.com>
Date: Thu, 15 Apr 2021 20:19:45 +0000 (UTC)
Dnia 13.04.2021 m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał/a:

> Karty graficzne są obecnie albo bardzo drogie albo ekstremalnie drogie,
> gdybym miał fantazję budowania dzisiaj czegoś podobnego zacząłbym od
> karty, dobrał do niej zasilacz a następnie obudowę (w tym chłodzenie
> procesora, raczej aio).

Katę to właściwie mam, GTX 1070, tylko ze długą.
Zasilacz tez, duzy. podobo sa mniejsze.

> Działanie w odwrotnym kierunku tj. wybór najmniejszej budy a potem
> szukanie pasujących podzespołów to gwarancja przepłacenia grubej kasy.

karta która wykopała mi sporo szitkojnów, za które właśnie kupuje i10
daje mi ten komfort, ze traktuje to jak za darmo bo i tak zostało na
conajmniej 4 takie zestawy. Wiec nie mow mi o kosztach. Chce mini PC.
kropka. Aha o chłodzeniu tez mnie nie pouczaj bo mój NUC od intela
chodzi piaty rok i nic mu nie jest z powodu temperatury. A najlepiej jak
nic ciekawego nie masz do powiedzenia, to siedz cicho.