Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] do PiteR-a, Adapter dysków SATA-USB3.0

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] do PiteR-a, Adapter dysków SATA-USB3.0
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 17 Mar 2021 02:28:57 GMT
in <news:My34I.67547$c2cf.11073@usenetxs.com>
user jedrek pisze tak:

> "PiteR" news:XnsACB3BC071292PanElektronik@127.0.0.1
>
> Możesz opisać jak ta twoja przejściówka-adapter działa? Działanie
> diod LED, kiedy która ma świecić?

ofkors

> Jedna z nich zapewne wskazuje, że jest zasilanie, a druga
> przypuszczam ma migać w tak przepychanych danych (?) Niebieska
> zasilanie, pomarańczowa dane? W komentarzach na ali (i innych
> podobnych ofertach ali tego produktu) niektórzy wskazują, że
> dostali uszkodzony konwerter. Też na tę minę wdepnąłem.

obie świecą czerwona to pewnie power bo swieci ogniem ciagłym
niebieska świeci ciągle a w czasie dostepu do dysku mruga.

> Czy jak podepniesz sam "goły" adapter do gniazda USB (gdy nie ma
> do niego zapiętego dysku) to czy któraś z diod świeci?

obie świecą ciągle

> U mnie świecą ciągle obie diody. Podłączenie do adaptera dysku
> talerzowego Seagate, podłączenie zasilacza 12V i dopiero wpięcie
> do USB też nic nie wnosi. Diody świecą cały czas, talerz nie
> startuje. Komp nic nie wykrywa aby jakieś urządzenie było zapięte
> po podłączeniu konwertera do USB z zapiętym na nim dysku.

może za słaby zasilacz

Robie tak. Podłączam sata do dysku a kabel usb do portu 3.0
Zapalają sie obie diody. Dysk milczy stoi. Podłaczam wtyczke 12v i
wtykam do 230v. Dysk się rozkręca i słychac bim bam. Dysk widoczny.

https://ibb.co/tmZC6Jm

Podłączałem ostatnio takie

ST500DM002-1SB10A 500.1 GB
ST1000DM003-1CH162 1000.2 GB

jak sie zachowuje na dysku 2.5 cala albo ssd?

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę